آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

  • ۰
  • ۰

نکات عکاسی کودک

نکات عکاسی کودک می تواند در خصوص بیان ترفندهای هنر عکاسی که موجب جذاب تر بودن عکاسی شما باشد بیان گردد. عکاسی کودک در آتلیه کودک، در منزل و یا محیط بیرون تمامی جلوه ها و زیبایی های خود را دارد که با استفاده از موقعیت مکانی و نیز توجه به موارد جالب و جذب کننده می توانید عکاس های زیبایی را از کودک دلبند خود فراهم آوردید. در تعداد بالا عکس بگیرید منتظر نباشید تا ژست کودک مناسب و بسیار عالی گردد و در زمان عکاسی کودک مداوم عکس بگیرید و در تعداد بالا عکس بگیرید تا در این میان عکس دلخواه خود را بدست آورید.

 

نور را در نظر بگیرید

نور کافی موجب خواهد شد که عکس شما وضوح کافی داشته باشد و از این رو در نظر گرفتن نور محیط آیتم مهمی می باشد. تنظیم نمودن نور به واسط لنز دوربین و دوربین نیز امکانی در این خصوص می باشد.  نرم افزارهای ادیت عکس نیز می تواند پس از عکاسی کودک شما کمک بسیاری به شما نماید.

ایجاد تعامل با کودک

سعی نمایید برای عکاسی کودک ایجاد تعامل و ارتباط را با کودک در نظر بگیرید. ملاطفت با کودک و حفظ آرامش در گرفتن عکس موجب خواهد شد که کودک عکس العمل هیجانی و با نشاطی را از خود نشان دهد که در نتیجه گرفتن عکس زیبا و هنری به شما کمک می نماید.

  • ۹۴/۱۰/۲۴
  • الهام صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی