آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت و بک لینک خارجی

بک لینک خارجی که به معنای تهیه لینک از سایت ها خارجی می باشد به منظور انجام پروسه سئو سایت در کلمات کلیدی خارجی لازم می شود. فرض نمایید کلمه کلیدی سایت شما seo باشد و می خواهید در سطح بین المللی رقابت کنید و کاربرانی از دیگر کشورها داشته باشید. تحت این شرایط تهیه بک لینک از کشورهای خارجی مطرح می شود که در ادامه به تشریح بیشتر در این خصوص خواهیم پرداخت.

بک لینک خارجی در سئو

بک لینک ها نقش اعتباردهنده به سایت شما دارند و متن انکر تکست در بک لینک ها بسیار مهم می باشد و باید همان کلمه کلیدی منتخب شما باشد. البته توجه داشته باشید که همواره باید فرمت طبیعی از تهیه بک لینک را ایجاد کنید بدین معنی که تمامی بک لینک های خود را در یک کلمه کلیدی تولید نکنید بلکه درصدی از آن را برای دیگر کلمات کلیدی اختصاص دهید. الگوریتم جستجو محلی یا همان کبوتر سفید گوگل موجب شده است که با توجه به موقعیت مکانی کاربر، لیستی از سایت ها که در موقعیت مکانی مشابه وجود دارند را داشته باشیم. این موضوع مطرح می کند که اگر می خواهید در موقعیت مکانی کشور خارجی اعتبار و رنکینگ داشته باشید پس این اعتبار را به واسط بک لینک های خارجی باید تهیه نمایند. تهیه بک لینک خارجی موجب می شود تراس رنک و اعتبار را در میان سایت های خارجی و در آن کشور کسب نمایید و از این رو به منظور انجام پروسه سئو سایت در نتایج جستجو در دیگر کشورها الزامی می باشد و در واقع بدون تهیه بک لینک های معتبر شما نخواهید توانست رنکینگ خوبی را کسب نمایید و یا اینکه جایگاه سئو خوبی داشته باشید.

  • ۹۵/۰۱/۲۱
  • الهام صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی