آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو سایت و واژه سئو منفی

 

سئو منفی واژه ایست که به مواردی اشاره می نماید که موجب تاثیرگذار منفی در سئو و روند بهینه سازی سایت خواهد داشت. موارد اسپمی به عنوان فاکتورهای سئو منفی شناخته می شوند که شاید لینک های اسپمی موردی در خصوص سئو منفی باشد. گوگل علاوه بر متریک های دورنی سایت، پروفایل و نیز آنالیزی از عملکرد لینک سازی و بک لینک های سایت شما فراهم می آورد. در واقع هر عملی که در روند سئو سایت اعتبار منفی بخشد و اثرگذاری منفی بخشد را با عنوان سئو منفی از آن یاد خواهیم نمود. در ادامه به تشریح بیشتری در خصوص سئو منفی و نیز مواردی در این خصوص خواهیم پرداخت.

محتوای کپی در سئو منفی

گاهی صاحبان سایت با عملکرد خود در سایت به جای اثرگذاری مثبت، اثرگذاری منفی را بر سئو سایت خود برجا می گذارند که با عنوان سئو منفی یاد می گردد.محتوای کپی شده یکی از موارد هستند که در سئو سایت روند بسیار منفی را خواهند داشت و صاحبان سایت با کپی نمودن محتوا از دیگر سایت ها در جهت قصد ترافیک کاربران ، اثر منفی را در روند سئو سایت خود می گذارند.

سئو منفی در سئو سایت

سئو منفی در سئو سایت

لینک اسپمی در سئو منفی

از دیگر مواردی که می تواند اعتبار منفی به سایت شما بخشد و با عنوان سئو منفی بیان گردد لینک های بی کیفیت و اسپمی می باشند که اگر در حجم بالا تهیه گردند این اعتباردهی منفی را با اثرگذاری منفی در روند سئو سایت نشان خواهند داد. لینک های اسپمی می توانند موارد زیر باشند.

حجم زیادی از لینک های سایت به صورت نوفالو می باشند و در مقابل حجم اندکی از لینک های فالو را تهیه نموده باشید.

حجم بالایی از لینک ها را از سایت های بی کیفیت و بی اعتبار تهیه نموده باشیم.

تهیه لینک های بی کیفیت به صورت یکباره و در مدت زمان بسیار کوتاه

تهیه لینک های بی کیفیت که تمامی از یک سرور و یک ip باشد در حجم بالا

خرید لینک از سایت های بی کیفیت و نیز برداشته شدن این لینک ها پس از گذشت زمان موجب خواهد شد که با حجم بالای از لینک های پاک شده روبه رو شوید که اثرگذاری منفی در سئو سایت شما خواهد داشت.

موارد یاد شده اثرگذار منفی را در روند سئو سایت خواهند داشت و صاحبان سایت می بایست در عملکرد خود این موارد را اعمال نمایند تا بتوانند روند مثبت و اثرگذاری را در پروفایل خود ایجاد نمایند که به واسط آن اعتبار و تراس رنک خوبی را از گوگل دریافت نمایند.

 

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

سئو سایت برای افزایش محبوبیت سایت

 

افزایش محبوبیت سایت همان ترافیک سایت را تداعی می کند که شاید بتوان گفت هرچه ترافیک سایت شما بیشتر باشد محبوبیتی که سایت شما دارد بیشتر خواهد بود. محبوبیت سایت خواسته و مطلوب تمامی صاحبان سایت خواهد بود زیرا که به واسط آن مقاصد مالی و نیز دیگر اهداف را اجرا می نمایند. اما چگونه می توان محبوبیت سایت را افزایش داد و آیا اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت می تواند کمکی به افزایش محبوبیت سایت شما نماید.

نقس سئو سایت در محبوبیت سایت

سئو سایت چگونه می تواند به واسط متریک ها و المان های خود محبوبیت سایت را افزایش دهد. با اندکی تامل دریافت خواهیم نمود که کاربران بسیاری خواسته ها و سوالات خود را در قالب کلمات کلیدی در موتورهای جستجو به ویژه گوگل جستجو می نمایند. حال اگر شما در زمینه کسب وکاری خود در بسیاری از تیترها ، کلمات کلیدی ، سوالات به نمایش گذاشته شوید در واقع می تواند محبوبیت و نیز برندینگ نام تجاری شما را به ارمغان آورد.

 

المان های سئو سایت در محبوبیت سایت

اگر بخواهیم المان هایی که در پروسه سئو سایت را معرفی کنیم باید از بازاریابی محتوا ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، درج خبر ، تولید ویدیو مارکتینگ اشاره کنیم که تمامی اینها در جهت محبوبیت سایت شما و نیز وب برندینگ خواهد بود زیرا که معرفی از خدمات و محصولات شما به دیگران می باشد.

 

بازاریابی محتوا در محبوبیت سایت

یکی از مهم ترین فاکتورها در محبوبیت سایت شما تولید محتوا کاربر پسند می باشد. زمینه کاری کسب وکار خود را در نظر بگیرید. حال کاربران شما به دنبال چه مفاهیم و مطالبی هستند! مقالات آموزشی ، فایل های دانلودی ، نمایش عکس های آموزشی شاید لیستی از آیتم ها باشد که کاربران شما با توجه به زمینه کاری شما به دنبال آن می باشند. پس نیاز کاربران خود را در نظر بگیرید و سایت خود را در جهت رفع نیاز و خواسته کاربران پیاده سازی نمایید و بدانید که نتیجه دلخواه خود را مشاهده خواهید نمود و نمایش لینک شما در نتایج جستجو خروجی در این راستا خواهد بود.

اشتراک گذاری محتوا در سئو

اشتراک گذاری محتوا در سئو

اشتراک گذاری در محبوبیت سایت

تا زمانی که کاربران محتوای شما را مطالعه نکنند شما نمی توانید بگویید که مطالب شما محبوبیت و نیز سودمندی لازمه را داشته است. در این راستا شما می توانید محتوای شما را در شبکه های اجتماعی و نیز فروم ها به اشتراک گذارید و به واسط هدایت ترافیک محبوبیت سایت خود را افزایش دهید و همچنین در جهت وب برندینگ سایت خود اقدام نموده باشید.

 

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

سئو سایت در افزایش ترافیک سایت

 

افزایش ترافیک سایت در معنای ازدحام کاربران به سمت سایت شما می باشد که هر کاربر می تواند فرصت بازاریابی شما را تقویت نماید. افزایش ترافیک سایت علاوه بر اینکه می تواند منجر به فروش خدمات و محصولات شما می شود می تواند فرصت بازاریابی و تبلیغات برای دیگر سایت ها را نیز برای شما ایجاد نماید که آن نیز برای شما فرصت های سودآوری را ایجاد می آورد. امروزه بسیاری از سایت های پرترافیک به واسط بنرهای تبلیغاتی مبالغ بسیاری را به جیب خود وارد کرده اند. اما حال چگونه می توانیم افزایش ترافیک سایت خود را ایجاد نماییم و در این میان سئو سایت چه نقشی را در ترافیک سایت ما می تواند ایجاد نماید.

منابع ترافیک سایت و سئو

اگر بخواهیم مبابع ترافیکی سایت را بیان نماییم دسته ای از موارد زیر می باشند.

ترافیک ارجاعی

ترافیک از موتورهای جستجو

ترافیک مستقیم

در این میان ترافیک وارد شده از سمت موتورهای جستجو بیشتر درصد را برای سایت ها دارند. در واقع بیشتر درصد ترافیکی که سایت ها برای خود کسب نموده اند ترافیک وارد شده از سمت موتور های جستجو به ویژه گوگل می باشد. این جمله بیانگر اهمیت سئو سایت و بهینه سازی سایت می باشد. زیرا متریک های سئو سایت براساس پارامترهای الگوریتم های گوگل بنا یافته است. پس پیاده سازی پروسه سئو سایت می تواند درصد ترافیک وارد شده از سمت گوگل و دیگر موتورهای جستجو را افزایش دهد.

نقش سئو سایت در ترافیک

نقش سئو سایت در ترافیک

نقش سئو سایت در ترافیک

اگر بخواهیم تحلیلی از نقش سئو سایت در ترافیک بیان نماییم باید بگوییم که موتورهای جستجو بویژه گوگل مهم ترین مزیت و خصیصه ای که دارند این می باشد که مناسب ترین ترافیک و بازار هدف را به سمت سایت هدایت می نماید. در واقع اگر بخواهید شما مشتریان و کاربران سایت خود را تعریف نمایید افرادی هستند که نیازمند محصول و یا خدمات شما می باشند. حال کاربران نیز در جهت رفع نیاز و سوالات خود کلمات کلیدی و یا تیترهایی را در موتورهای جستجو درج می نمایند و به واسط آن لیستی از سایت های مرتبط را خواهند یافت. در واقع مهم ترین خصیصه سئو سایت این خواهد بود که مناسب ترین جامعه هدف را به سمت سایت هدایت می نماید. علاوه بر این پارامترهای سئو سایت یعنی اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی و نیز تولید فیلم ویدیویی به همراه لینک در سایت های ویدیویی، از آیتم هایی هستند که می تواند ترافیک را به سمت سایت شما هدایت نماید.

 

 

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

سئو سایت و افزایش بازدید

 

افزایش بازدید سایت یا همان افزایش ترافیک سایت شاید خواسته همه کسانی باشد که برای خود سایتی را طراحی نموده اند زیرا که از طریق جذب کاربر می توانند مقاصد خود را جامعه عمل بپوشانند. راه های افزایش بازدید متعدد می باشد اما یکی از پرکاربردترین روش ها ،استفاده از سئو سایت و پروسه بهینه سازی سایت می باشد.

روش های افزایش بازدید سایت

هرچقدر هم که سایت حرفه ای طراحی نموده باشید و محتوای بسیار عالی هم در آن گذاشته باشید تا زمانی که بازدید نداشته باشید نخواهید توانست به مقاصد خود برسید. حال روش های افزایش بازدید سایت چه راه هایی می باشد و چگونه می توانید ترافیک کاربران را به سمت خود جلب نمایید. در ادامه روش های افزایش بازدید سایت را به شما بیان خواهیم نمود.

 

بنرهای تبلیغاتی در افزایش بازدید سایت

یکی از روش های افزایش بازدید درج بنرهای تبلیغاتی در سایت های پر ترافیک می باشد. در واقع نوعی هدایت ترافیک و بازدیدکننده را از سایت های پر ترافیک می گیرید.

 

شبکه های اجتماعی در افزایش بازدید

شبکه های اجتماعی به عنوان محیطی که در آن کاربران بسیاری موجود می باشد می تواند عامل خوبی برای افزایش بازدید کننده باشد. شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، گوگل پلاس ، لینکداین ، توییتر مواردی خواهند بود که با اشتراک گذاری محتوا می توانید بازدید را به سمت سایت خود هدایت نمایید.

 

تبلیغات کلیکی در افزایش بازدید

تبلیغات کلیکی که در آن به ازای تعداد کلیک هایی که بر روی بنر شما می شود می بایست هزینه پرداخت نمایید نیز از دیگر روش هایی می باشد که موجب افزایش بازدید سایت شما می شود.

اصول سئو سایت در برندینگ

اصول سئو سایت در برندینگ

سئو در افزایش بازدید سایت

آمارها نشان می دهد که موتورهای جستجو به ویژه گوگل بیشترین ترافیک و بازدید کاربران را برای سایت ها به دنبال داشته اند. نمایش لینک سایت به واسط کلمات کلیدی مختلف در نتایج جستجو می تواند می تواند کاربران بسیاری را هدایت نماید و افزایش بازدید را برای شما ایجاد نماید. از این رو می باشد که بسیاری از سایت ها تمایل خود را برای اجرای پروسه سئو سایت نشان می دهند و به فک پیاده سازی متریک های سئو می افتند. سئو در مقابل دیگر روش ها کارایی و عملکرد عالی تری را دارد و ترافیکی از کاربرانی که برای رفع نیاز و خواسته خود وارد سایت شما می شود را هدایت می نماید.

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

چگونه یک سایت را سئو کنیم؟

 

چگونه یک سایت را سئو کنیم! این سوال شاید برای بیشتر صاحبان وب سایت که به دنبال ترافیک و کسب درآمد می باشند مطرح می شود. سئو سایت به دنبال خود تقویت مارکتینگ و سودآوری و نیز جذب کاربر را به دنبال دارد زیرا که براساس آمارها بیشترین ورودی کاربران به سایت ها از طریق موتورهای جستجو می باشد. پس انجام سئو سایت و بهینه سازی سایت خواسته مطلوب تمامی صاحبان سایت ها می باشد. در ادامه خواهیم گفت که چگونه یک سایت را سئو کنید!

متریک های سئو

اولین گام قبل از اینکه بخواهید سایت را سئو کنید این است که متریک ها و پارامترهای سئو را بدانید تا با اجرای آنها بهبود در وضعیت سئو سایت را داشته باشیم. الگوریتم های مختلف گوگل به آنالیز سایت براساس متریک های مختلف می پردازند. الگوریتم پاندای گوگل به تحلیل کیفیت محتوای سایت می پردازد. کپی نبودن محتوا ، حجم و طولانی بودن محتوا ، انتخاب عناوین و تیترهای مناسب در محتوا تمامی موجب می شود که شما جایگاه خوبی در رنکینگ و نیز در سئو داشته باشید. الگوریتم پنگوئن گوگل به آنالیز بک لینک های سایت شما می پردازد. حجم بک لینک ها ، اعتبار بک لینک ها ، تعداد دامنه های بک لینک تهیه شده موارد مورد تحلیل می باشد. الگوریتم کبوتر سفید گوگل براساس موقعیت مکانی شما کمک می نماید که در نتایج جستجو برای کاربران در همان موقعیت قرار گیرید و درج نمودن موقعیت مکانی و نیز شناساندن موقعیت خود به گوگل می تواند به شما کمک نماید.

شاخص های سئو سایت

شاخص های سئو سایت

تراس رنک در سئو

عاملی که موجب می شود برخی سایت ها در رنکینگ بالاتری نسبت به شما قرار گیرند تراس رنک و اعتباری است که این سایت ها در گذر زمان دریافت نموده اند. گوگل در گذر زمان با توجه به پروفایل کاری سایت ها ، تراس رنک و اعتباری را به آنها اختصاص می دهد. گوگل همواره هدف خود را رضایتمندی کاربران خود اعلام نموده است و در این راستا به سایت هایی که اعتماد و تراس دارد ارحجیت بیشتری در رنکینگ می دهد و بعبارتی سئو سایت قوی تری خواهند داشت. برای کسب تراس رنک در مدت زمان کوتاه تر می تواند فشار عملکردی بیشتری را در سایت خود اجرا نمایید تا زودتر به نتیجه دلخواه برسید.

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

سئو سایت و آنالیز رفتار کاربران

آنالیز رفتار کاربران در سایت از آن جهت که به عنوان متریکی در سئو سایت و بهینه سازی سایت می باشد مورد تحلیل قرار می گیرد. اینکه کاربران در سایت شما چه عملکردی را دارند و از چه صفحه ای وارد و از چه صفحه ای خارج می شود و همچنین چه تایم زمانی در سایت شما صرف شده است را بررسی می نماید. در ادامه به توضیحی دقیق تر از آنالیز رفتار کاربران توسط گوگل و نیز اثرگذاری آن در سئو سایت خواهیم پرداخت.

سئو و آنالیز رفتار کاربران

گوگل همواره بیان نموده است که هدفش رضایتمندی بیشتری کاربران است حال چه متریکی کاربردی تر از مشاهده عینی رفتار کاربران در سایت . کاربران پس از جستجو کلمه کلیدی به لیستی از سایت ها دسترسی می یابند و حال با ورود به هر یک از این سایت ها گوگل به روشنی خواهد توانست رفتار کارربران را مشاهده نماید.
متریک های مورد آنالیز توسط گوگل

گوگل در خصوص رفتار کاربران چه متریک ها و مواردی را مورد آنالیز خود قرار می دهد. این موارد ، آیتم های زیر می باشند.
کاربران از چه صفحه ای وارد سایت شده اند
کاربر چه صفحات دیگری را مشاهدهد نموده است.
Ip کاربر چیست
آیا کاربر دوباره به سایت بازگشته است.
کاربر به واسط موبایل ، کامپیوتر و یا دیگر دستگاه ها وارد سایت شده است.

 

گوگل آنالیتیک در تحلیل رفتار کاربر

ابزار گوگل آنالیز به منظور کمک گوگل به صاحبان سایت برای درک بهتر رفتار کاربران قابل نصب می باشد. تمامی اطلاعات مورد نیاز که توسط گوگل نیز مورد آنالیز قرار می گیرد در گوگل آنالیتیک قابل مشاهده می باشد. به واسط نصب گوگل آنالیتیک می توانید تلاش در رضایتمندی بیشتر کاربران نمایید و نیز اینکه در جهت اصول و متریک های سئو سایت عملکرد مثبتی را اجرا نموده باشید.

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

سئو سایت حرفه ای و ارزان

 

سئو سایت حرفه ای و ارزان امکان پیاده سازی تکنیک های حرفه ای و پیشرفته سئو را با کم ترین قیمت میسر می نماید. آنلاین مارکتینگ امروزه به بخشی فعال و استراتژیکی در کسب وکارها تبدیل شده است و با برنامه ریزی ها و پلن های کاری خود توانسته است سودآوری بالایی را رقم زند. سئو سایت و اصول بهینه سازی سایت با نمایش سایت در صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط می تواند ترافیک بالایی از کاربران را برای کسب وکارها داشته باشد و از این رو مورد توجه بسیار قرار می گیرد.

سئو سایت حرفه ای و پیشرفته

همان طور که می دانید سطح رقابت در کلمات کلیدی مختلف به یک اندازه نیست و مشخص است که انجام سئو سایت در برخی کلمات به دلیل تعداد سایت های بیشتری که موجود است با سختی بیشتری همراه است. سئو سایت حرفه ای و پیشرفته برای انجام پروژه های سئو که با سختی و پیچیدگی بیشتری همراه هستند الزامی می باشد و انجام پروسه به واسط متخصص سئو باید انجام گیرد. اغلب کلمات کلیدی که در آن سطح رقابت بیشتری وجود دارد درآمد و سود بیشتری را برای صاحبان خود به دنبال دارد و از این رو اگر بخواهید هزینه ای را بدین بخش اختصاص دهید ارزش و سود بدست آورنده در مقابل بسیار ناچیز می باشد. اهمیت یافتن بازاریابی آنلاین و گسترش استفاده از جستجو اینترنتی توسط کاربران موجب شده است که بسیاری از کسب وکارها تلاش خود را برای نمایش در صفحه اول گوگل نمایند و متریک ها و اصول سئو سایت را در این راستا اجرا و عمل نمایند.

 

سئو سایت حرفه ای و تعرفه آن

تعرفه ای که برای پروژه های سئو در نظر گرفته می شود در تناسب با سطح سختی آن می باشد. هر چه رقابت در کلمه کلیدی بیشتر باشد و در واقع سایت های بیشتری در این زمینه کار کنند پس نیازمند تلاش و نیز هزینه زمانی و انرژی بیشتر می باشد که تمامی اینها افزایش در قیمت و تعرفه سئو را به دنبال خواهد داشت.

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

سئو سایت و بک لینک خارجی

بک لینک خارجی که به معنای تهیه لینک از سایت ها خارجی می باشد به منظور انجام پروسه سئو سایت در کلمات کلیدی خارجی لازم می شود. فرض نمایید کلمه کلیدی سایت شما seo باشد و می خواهید در سطح بین المللی رقابت کنید و کاربرانی از دیگر کشورها داشته باشید. تحت این شرایط تهیه بک لینک از کشورهای خارجی مطرح می شود که در ادامه به تشریح بیشتر در این خصوص خواهیم پرداخت.

بک لینک خارجی در سئو

بک لینک ها نقش اعتباردهنده به سایت شما دارند و متن انکر تکست در بک لینک ها بسیار مهم می باشد و باید همان کلمه کلیدی منتخب شما باشد. البته توجه داشته باشید که همواره باید فرمت طبیعی از تهیه بک لینک را ایجاد کنید بدین معنی که تمامی بک لینک های خود را در یک کلمه کلیدی تولید نکنید بلکه درصدی از آن را برای دیگر کلمات کلیدی اختصاص دهید. الگوریتم جستجو محلی یا همان کبوتر سفید گوگل موجب شده است که با توجه به موقعیت مکانی کاربر، لیستی از سایت ها که در موقعیت مکانی مشابه وجود دارند را داشته باشیم. این موضوع مطرح می کند که اگر می خواهید در موقعیت مکانی کشور خارجی اعتبار و رنکینگ داشته باشید پس این اعتبار را به واسط بک لینک های خارجی باید تهیه نمایند. تهیه بک لینک خارجی موجب می شود تراس رنک و اعتبار را در میان سایت های خارجی و در آن کشور کسب نمایید و از این رو به منظور انجام پروسه سئو سایت در نتایج جستجو در دیگر کشورها الزامی می باشد و در واقع بدون تهیه بک لینک های معتبر شما نخواهید توانست رنکینگ خوبی را کسب نمایید و یا اینکه جایگاه سئو خوبی داشته باشید.

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

سئو سایت و آپدیت 2016

سئو سایت و آپدیت 2016



گوگل برای رضایت بیشتر کاربران خود همواره آپدیت و به روز رسانی الگوریتم های خود را دارد تا بهترین رنکینگ میان سایت ها را در نتایج جستجو نشان دهد. با وارد شدن به سال 2016 تغییرات و متریک های اثرگذار در روند سئو سایت چه مواردی هستند. این سوالی خواهد بود که برای بسیاری از صاحبان سایت و نیز سئوکاران مطرح می گردد. اگر به نتایج جستجو نگاه بندازید خواهید دید بسیاری از سایت هایی که در سال 2015 صفحه اول بوده اند الان در جایگاهی مانند صفحه دوم و غیره هستند. این نشان می دهد که جایگاه سایت ها در سئو هیچ وقت ثابت نبوده است و اگر نتوانید سایت خود را با آپدیت هایی که در الگوریتم های گوگل و نیز متریک های سئو انجام می گردد همگام سازید، موقعیت و رنکینگ خود را به سرعت از دست خواهید داد.

افزایش اثر محتوا در سئو

محتوا به عنوان یکی از متریک های مهم در سئو سایت شناخته می شود که هرچه پیش تر می رویم تاثیرگذاری محتوا با کیفیت که منطبق بر اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت است افزایش می یابد. عنوان صفحات ، تیتر داخلی صفحات ، تگ h1  ،  تگ h2  و غیره مواردی هستند که باید با دقت و با استفاده از کلمات کلیدی انتخاب شوند.

 

لینک سازی طبیعی در سئو

مورد مهم دیگر تولید بک لینک و لینک های خارجی می باشد. جمله ای که همیشه گفته می شود این است که تا می توانید لینک های متعدد از سایت های متعدد بدست آورید و نیز در کنار آن اعتبار سایت را نیز در نظر بگیرید. گرفتن لینک از سایت های اسپمی و بی اعتبار که با محتوای کپی شده رشد کرده اند نه تنها اثری در روند سئو سایت شما ندارند بلکه شاید بتواند سئو منفی را برایتان ایجاد کند. لینک سازی را به طور طبیعی و مداوم برای سایت خود داشته باشید و به پروفیال لینک سازی خود توجه کنید. خرید لینک که پس از آن با حذف لینک همراه است، نکته منفی در پروفایل شما ایجاد می کند که اگرچه در ابتدا روند مثبت را در سئو سایت خود می بینید اما پس از حذف و فهمیدن گوگل، با افت رنکینگ و سئو رو به رو می شوید. دقت کنید که متن انکر تکست خود را منتاسب با کلمات کلیدی خود انتخاب کنید.

 

کاربرپسند بودن در سئو

عملکرد و رفتاری که کاربران در سایت شما دارند مورد آنالیز و تحلیل گوگل قرار می گیرد. پس اگر کاربران پس از ورود ، سایت شما را ترک می کنند پس باید منتظر افت رنکینگ خود باشید. بدانید کاربران برای چه وارد سایت شما می شوند و نیاز و خواسته ها آنها چیست و حال در جهت رفع آن اقدام نمایید و با ایجاد ظاهر گرافیکی خوب و نیز محتوای کاربرپسند ، رضایتمندی را در سایت خود داشته باشید.

موبایل فرندلی بودن و سئو سایت ام.سی سئو

موبایل فرندلی بودن و سئو سایت ام.سی سئو

موبایل فرندلی بودن در سئو

در 2015 گوگل در پیامی در وب مستر به صاحبان سایت اعلام نمود که موبایل فرندلی بودن سایت و سازگاری نمایش در موبایل به عنوان متریک اثرگذاری در سئو تعیین شده است. آمار کاربرانی که از طریق موبایل وارد سایت ها می شوند همواره در حال افزایش است و از این رو گوگل برای رضایت مندی کاربران خود، موبایل فرندلی بودن را متریکی در سئو قرار داده است و نیز همچنین اگر مشاهده کنید ناتیج جستجو در موبایل و کامپیوتر با یکدیگر متفاوت می باشد.

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

سئو سایت عکس

سئو سایت عکس

 

سئو سایت عکس که در آن تصاویر و عکس ها در دسته بندی های مختلف وجود دارند چگونه باید انجام شود! در سایت عکس اغلب محتوای بسیار کوتاه و کمی گذاشته می شود پس اگر بخواهیم گوگل در خصوص اینکه چه تصاویری را در سایت عکس خود گذاشته ایم اطلاع کسب نماید چه عملی را انجام دهیم تا در بهبود وضعیت سئو سایت خود اقدام نموده باشیم و در نتایج جستجو عکس نمایش داده شویم. در ادامه نکات سئو سایت عکس را بیان خواهیم نمود.

نامگذاری عکس در سئو سایت عکس

یکی از مهم ترین مواردی که در بهینه سازی تصاویر باید در نظر داشته باشیم نامگذاری نام عکس می شود. موضوع و هدفی که عکس می خواهد بیان نماید چیست! آن را در قالب کلمات به زبان انگلیسی برای نام عکس خود انتخاب نمایید. برای مثال اگر هدف عکس شما سئو سایت عکس باشد پس نامگذاری که برای نام عکس شما باشد image-seo-site خواهد بود. تگ alt نیز در واقع توضیحی از عکس شما می باشد پس هدف و توضیحی از عکس خود را در تگ alt قرار دهید.

سئو سایت رونق تجارت جذب مشتری بهینه سازی سایت

سئو سایت رونق تجارت جذب مشتری بهینه سازی سایت

درج محتوا در سئو سایت عکس

درج محتوا در کنار تصاویر می تواند بسیار در سئو سایت شما اثرگذار باشد زیرا که گوگل محتوا را می خواند پس اگر شما توضیحاتی در خصوص عکس و نیز فایل های ویدیویی خود را در قالب محتوا بگذارید می توانید به گوگل بفهمانید که هدف شما از گذاشتن این عکس ها و تصاویر چه بوده است. در محتوایی که می گذارید کلمه کلیدی که مرتبط با عکس می باشد را بگذارید و در هدینگ صفحه نیز آن را بگنجانید. استفاده از کلمه کلیدی موجب می شود که گوگل هدف از ایجاد آن صفحه از سایت شما را بشناسد و در جستجو عکس و تصاویر نمایش داده شوید.

  • الهام صدر