آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

۳۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استراتژی محتوا دربردارنده گام هایی برای مدیریت ، کنترل و انتشار محتوا در طراحی سایت می باشد و در این میان نه تنها محتوا، بلکه تصاویر و نیز فایل های مالتی مدیا نیز در مفهوم محتوای موجود در طراحی وب سایت بیان می گردند. کاربران طراحی سایت شما در مقصود دسترسی به چه مطالبی وارد طراحی سایت شما می گردند. پاسخ به این سوال می تواند گرایش و هدفمندی شما را در استراتژی محتوای طراحی سایت مشخص نماید. تولید محتوای با کیفیت شاید هدف و مقصودی باشد که در بازاریابی محتوا طراحی وب سایت مطلوب می گردد و در نتیجه امر جذب ترافیک را به دنبال خواهد داشت که اثرگذاری در سئو سایت و بهینه سازی سایت می گذارد.

 

 

اهمیت بازاریابی محتوا در طراحی سایت

 

تولید محتوای با کیفیت و انتشار آن در شبکه های اجتماعی و نیز دیگر طراحی سایت ها می تواند کاربران را به سمت طراحی وب سایت شما هدایت نماید. فرض نمایید کاربران به واسط کلمات کلیدی در موتور جستجو لینک محتوای شما را بدست می آورند و علاوه بر مطالعه محتوای تولید شده دیگر محتوا و مطالب موجود در طراحی وب سایت شما را مطالعه می نمایند و این امر در برندینگ طراحی سایت شما موثر می باشد.

 

 

تولید محتوای با کیفیت در طراحی سایت

 

چه محتوایی با عنوان محتوای با کیفیت شناخته می شود. در پاسخ به این سوال آیتم های زیر را در نظر داشته باشید.

محتوا می بایست متناسب با اهداف کسب وکار شما باشد. تیتر محتواهایی که مرتبط با حوزه کسب و کار شما می باشد را از دیگر طراحی وب سایت های مشابه و یا موتور جستجو  بیابید و محتوایی با کیفیت را انتشار دهید. این امر تاثیر بسزایی در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت نیز خواهد داشت.

درک نیاز کاربر: کاربران طراحی سایت خود و نیازمندی های آنها را درک نمایید و در این راستا به تولید محتوا اقدام نمایید.

 


استراتژی محتوا در طراحی سایت چیست

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

 

 

برندسازی طراحی سایت یا همان  وب برندینگ از گام های مختلفی تشکلیل شده است که به موجب آن معرفی نام تجاری کسب وکار و طراحی سایت شما را به دنبال دارد. طراحی وب سایت حرفه ای ، سئو سایت وبهینه سازی سایت ، گرافیک سایت حرفه ای ، ایمیل مارکتینگ ، بنر تبلیغاتی ، شرکت در شبکه های اجتماعی ، شرکت در فروم ها و انجمن های مرتبط تخصصی و نیز ویدیو مارکتینگ از اقداماتی است که در وب برندینگ طراحی سایت شما اجرا می گردد.

 

 

ویدیو مارکتینگ در طراحی سایت

 

چگونه می تواند پروسه ویدیو مارکتینگ را انجام داد. در پاسخ می توان بیان نمود که فراهم نمودن فایل های ویدیو به واسط نرم افزارهای تولید فایل ویدیوای مانند افترایفکت ، movie maker و دیگر نرم افزارهای کاربردی می توان فایل های ویدیو خود را در جهت برندسازی طراحی سایت ایجاد نمود. محتوای فایل ویدیو اغلب می تواند در حوزه آموزشی و یا نکات نکاتی در حوزه تخصص کسب وکارشما و نیز طراحی سایت شما باشد. برای مثال اگر کسب وکار شما در حوزه طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت می باشد تولید فایل ویدیوای در محتوای آموزشی طراحی وب سایت و سئو وب سایت می تواند عملکرد مناسبی باشد.

 

 

اشتراک گذاشتن فایل ویدیوای

 

حال پس از تولید فایل ویدیو خود می بایست آن را در اجتماعات و محیط های مناسبی به اشتراک گذاشت. این محیط ها می توانند طراحی سایت های پربازدید باشند. طراحی وب سایت هایی که در حوزه اشتراک فایل ویدیوای فعالیت می نمایند مانند یوتوپ و آپارات قدرت خاصی در ویدیو مارکتینگ خواهند داشت. علاوه بر اینها نشر خبر در دیگر طراحی سایت ها و درج فایل ویدیو در آن نیز گام موثر دیگری خواهد بود. درج لینک طراحی سایت ، یو ار ال طراحی وب سایت و نیز برندو نام تجاری شما تمامی مواردی است که در ویدیو مارکتینگ به منظور برندسازی طراحی سایت شما صورت می گیرد.

 


ویدیو مارکتینگ در برندسازی طراحی سایت

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

 

 

برندسازی طراحی سایت چه مزایایی را برای کسب وکار شما به دنبال خواهد داشت و یا بعبارتی چرا شرکت ها به دنبال برندینگ خود در حوزه خدمات و کالاهای خود می باشند. پاسخ به این سوال می تواند هدفمندی را برای حرکت در جهت برندینگ و برندسازی طراحی وب سایت شما را ایجاد نماید. شما با آدرس یو ارال چه طراحی سایت هایی آشا هستید و بودن نیاز به جستجو در موتور جستجو به طور مستقیم وارد طراحی وب سایت می شوید! برندسازی و وب برندینگ مفهومی را در این خصوص اجرا می نماید بطوریکه افراد با آدرس یو ار ال شما ، خدمات ارائه شده در طراحی سایت ، محصولات ارائه شونده در طراحی وب سایت شما آشنا می باشند.

 

 

مزایای وب برندینگ

 

اگر افراد با نام تجاری شما آشنا باشند و بدانند برند شما چه خدمات و سرویس هایی را ارائه می نماید در نتیجه در زمان لزوم به سرویس وکالا، در وهله اول به طراحی سایت شما مراجعه می نمایند تا راه های ارتباطی را ایجاد نمایند. این مفهوم می تواند تجلی از برندسازی و وب برندینگ باشد بطوریکه عموم و یا افراد در حوزه تخصص خاص با برند و طراحی سایت شما آشنا باشد. به منظور برندسازی طراحی وب سایت خود می توانید اقداماتی را اجرا نمایید از قبیل ویدیو مارکتینگ ، تقویت سئو سایت و بهینه سازی سایت ، ایمیل مارکتینگ و غیره  که تمامی در جهت پروسه برندینگ می باشد.

 

 

برندسازی طراحی سایت

 

به منظور برندسازی طراحی سایت ، برند و لوگوی خود را طراحی نمایید و سپس با در نظر گرفتن تکنیک های سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت ترافیک را به سمت طراحی وب سایت خود هدایت نمایید و همچنین بازاریابی محتوا را نیز اقدام نمایید.

 

 

مزایای برندسازی طراحی سایت

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

بازاریابی محتوا در طراحی سایت به چه معناست و چه مزایایی را برای طراحی وب سایت شما به دنبال خواهد داشت. محتوای موجود در طراحی سایت شما تا زمانی که مورد دید کاربر قرار نگیرد نمی تواند ارزشمند لازمه را داشته باشد. حال بدین منظور چگونه می توان بهترین و موثرترین محتوا را در طراحی وب سایت خود ایجاد نمود و از چه طرق هایی می توان به انتشار آن اقدام نمود.

 

 

بازاریابی محتوا در سئو سایت

 

اثر بازاریابی محتوا در سئو سایت و بهینه سازی سایت چیست. تولید محتوای با ارزش و با کیفیت اولین گام در پروسه بازاریابی محتوا می باشد. محتوایی مرتبط با حوزه کسب وکار خود که در بردارنده کلمات کلیدی طراحی وب سایت شما باشد را تولید نمایید و بطور منظم در طراحی سایت خود منتشر نمایید. به روز ترین و جدیدترین مقالات و محتوای آموزشی در حوزه کسب وکار شما موثرترین روش در بازاریابی محتوا می باشد. ارزشمندی محتوای موجود در طراحی سایت شما را کاربران مشخص می نمایند بنابراین کاربران و رفتار آنها را در طراحی وب سایت خود مورد آنالیز قرار دهید تا در جهت بهبود و قدرتمندی هرچه بیشتر بازاریابی محتوای خود اقدام نموده باشید. کاربران طراحی سایت و نیازهای آنها در سایت خود را همراه در اولویت قرار دهید که این امر در سئو وب سایت  و بهینه سازی وب سایت شما موثر خواهد بود. در گامی پس از تولید محتوا انتشار محتوا در دیگر طراحی سایت ها ، شبکه های اجتماعی روشی موثر خواهد بود. محتوای خود را در فروم هایی که در حوزه مربوطه فعالیت می نمایند انتشار دهید تا کاربران را به سمت طراحی سایت خود هدایت نمایید. شبکه های اجتماعی نیز به دلیل فعالیت کاربران قدرت بالایی در بازاریابی محتوای شما خواهند داشت. داشتن یک بازاریابی محتوای ارزشمند می تواند هدایت گر ترافیک به سمت طراحی سایت شما شود و در ادامه روند مثبتی را در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما خواهد داشت.

 


اثر بازاریابی محتوا در سئو طراحی سایت

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

در مطالب قبلی به اهمیت ویدیو مارکتینگ در پروسه برندینگ طراحی سایت اشاره شده است بطوریکه در گام های وب برندینگ از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. نرم افزار After Effects قابلیت ایجاد فایل ویدیو را مطابق میل و سلیقه و نیز اهداف تجاری طراحی وب سایت خود در پروسه ویدیو مارکتینگ طراحی سایت اعمال می نماید. نرم افزار After Effects ایجاد فایل ویدیوای را از تمپلیت های آماده و یا از بیس ایجاد نمودن فراهم می نماید. وجود قابلیت لایه سازی در نرم افزار After Effects امکان ادیت و ویرایش را در هر لایه را متناسب با پیام های تبلیغاتی طراحی سایت شما ممکن می سازد و از این رو قالب های آماده و فایل های آماده ویدیوای After Effects را می تواند با اصلاح لایه ها ایجاد نمود. ویدیو مارکتینگ در راستای برندسازی می تواند گامی فراتر از سئو سایت و بهینه سازی سایت را اعمال نماید.

 

 

After Effects در ویدیو مارکتینگ

 

برای شروع کار با نرم افزار After Effects یک تمپیلت آماده نرم افزار After Effectsرا باز نمایید و سپس لایه های مختلف آن را مشاهده نمایید. لایه متن را کلیک نمایید و به راحتی متن دلخواه خود که مربوط به طراحی سایت شما می باشد را وارد نمایید. در لایه تصویر می توانید تصاویر دلخواه مربوط به طراحی سایت خود را وارد نمایید. درج صدا و تنظیمات نور بر روی تصاویر و نیز ایفکت های متعدد که در نرم افزار After Effects موجود می باشذد می تواند در جذابیت فایل ویدیو شما بیفزاید و اهداف برندینگ طراحی سایت شما را تقویت نماید. در نظر داشته باشید که در فایل ویدیوای After Effects لوگو ، نام تجاری ، آدرس طراحی وب سایت خود ، پیام تبلیغاتی طراحی سایت خود و دیگر المان های مهم در برندینگ را لحاظ نمایید. تهیه فایل ویدیوای زیبا به واسط نرم افزار After Effects می تواند در پروسه برندینگ و نیز سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت شما موثر باشد.

 

After Effects در ویدیو مارکتینگ طراحی سایت

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت تجارت الکترونیکی چگونه امکان پذیر خواهد و بعبارتی چگونه می توان طراحی سایت خود را در مقصود تجارت الکترونیکی طراحی نمود. چه فاکتورهایی موجب می شود که برخی طراحی وب سایت ها در حوزه تجارت الکترونیکی موفق عمل نمایند و درآمد و سوددهی بالایی را بدین واسط کسب نمایند. در ادامه به بیان فاکتورهایی که در طراحی سایت تجارت الکترونیکی ملزوم می گردد می پردازیم.

 

 

کاربر پسند بودن طراحی سایت

 

کاربرپسند بودن طراحی سایت المان بسیار مهمی در موفقیت برخی طراحی سایت های تجارت الکترونیکی بوده است زیرا که تصمیم گیرنده نهایی کاربر می باشد که با کدام طراحی سایت تعامل و تراکنش را انجام دهد پس بنابراین طراحی وب سایت کاربرپسند در اولویت طراحی قرار می گیرد. قرار دادن صفحات مهم در منوها و زیر منوها ، طراحی قالب سایت حرفه ای ، گرافیک سایت زیبا مواردی است که در مفهوم کاربرپسند بودن طراحی وب سایت معنا می یابد. کاربرپسند بودن حتی فاکتوری در سئو سایت و بهینه سازی سایت قلمداد می شود.

 

پرداخت اینترنتی در طراحی سایت

 

پرداخت اینترنتی نیز المانی برای مشخص نمودن طراحی سایت تجارت الکترونیکی خواهد بود زیرا که المان پرداخت و انجام تراکنش در بستر طراحی وب سایت را به مانند یک فروشگاه در دنیای واقعی تداعی می نماید. کاربران پس از انتخاب در خصوص محصولات و کالای مورد نیاز خود می بایست به صفحه پرداخت اینترنتی هدایت گردد تا عملیات خرید به طو کامل صورت گیرد.

 

 

امنیت اینترنتی در طراحی وب سایت

 

امنیت اینترنتی نیز فاکتوری است که در پرداخت اینترنتی معنا و مفهوم می یابد. کاربران تا زمانی که اطمینان حاصل ننمایند که به درگاه بانکی امن و صفحه پرداخت اینترنتی امن وارد نشده اند تمایلی به درج اطلاعات حساب خود نشان نمی دهند.

 

 

سئو سایت در طراحی سایت تجارت الکترونیکی

 

سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت موجب نمایش طراحی سایت در موتور جستجو می شود که در نتیجه موجب هدایت کاربر به طراحی سایت شما می شود که خودم تناسب با اهداف تجارت الکترونیکی کسب وکارها می باشد.

 


طراحی سایت تجارت الکترونیکی

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

استراتژی برندینگ به واسط طراحی سایت واژه ایست که با عنوان وب برندینگ از آن یاد می شود. برندسازی آنلاین و برندسازی اینترنتی امروزه دغدغه خاص صاحبان کسب وکار قرار گرفته است زیرا که به واسط آن می تواند بازاریابی خود را تقویت نمایند و حال برندسازی سازی اینترنتی که به واسط طراحی وب سایت انجام می پذیرد می تواند مبلغی برای اهداف کسب وکاری شما باشد و به عنوان یک بازاریاب قدرتمند عمل نماید.

 

 

برند سازی به واسط طراحی سایت

طراحی سایت به عنوان ابزاری برای وب برندینگ خواهد بود که با درج اطلاعات در طراحی وب سایت می توانید مشتریان خود را جذب نمایید.طراحی لوگو که در آن برند و نام تجاری شما به همراه تصویر گرافیکی ایجاد شده باشد می تواند تصویرر سازی ذهنی از کسب وکار شما ایجاد نماید. وجود کاتالوگ و اسلایدیری از محصولات و خدمات شرکت به راحتی می تواند مقاصد بازاریابی شما را اجرا نماید و به مشتریان در این خصوص اطلاع رسانی نماید.درج اطلاعات تماس به طورت کامل می تواند حس اعتماد را در کاربر نسبت به طراحی وب سایت ما ایجاد نماید.

 

 

طراحی قالب سایت

طراحی قالب سایت در استراتژی برندینگ می بایست با اصول خاص همراه شود. استفاده از رنگ و یا رنگ هایی در قالب سایت ، طراحی گرافیک سایت حرفه ای تمامی المان هایی است که در طراحی قالب طراحی سایت می بایست در نظر گفته شود. گرافیک حرفه ای می تواند موجب جلب توجه کاربر شود و به نوعی کاربرپسند بودن را مفهوم می بخشد. جلب نظر کاربر به طراحی سایت ما می تواند منجر به رجوع دوباره کاربر شود که نیز فاداری کاربر را افزایش دهد. کاربرپسند بودن طراحی وب سایت المانی در سئو سایت و بهینه سازی سایت می باشد و خود در راستای اهداف بازرگانی کسب وکار شما می باشد.

 

 

 

استراتژی برندینگ در طراحی سایت

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

استراتژی برندینگ به واسط طراحی سایت واژه ایست که با عنوان وب برندینگ از آن یاد می شود. برندسازی آنلاین و برندسازی اینترنتی امروزه دغدغه خاص صاحبان کسب وکار قرار گرفته است زیرا که به واسط آن می تواند بازاریابی خود را تقویت نمایند و حال برندسازی سازی اینترنتی که به واسط طراحی وب سایت انجام می پذیرد می تواند مبلغی برای اهداف کسب وکاری شما باشد و به عنوان یک بازاریاب قدرتمند عمل نماید.

 

 

برند سازی به واسط طراحی سایت

طراحی سایت به عنوان ابزاری برای وب برندینگ خواهد بود که با درج اطلاعات در طراحی وب سایت می توانید مشتریان خود را جذب نمایید.طراحی لوگو که در آن برند و نام تجاری شما به همراه تصویر گرافیکی ایجاد شده باشد می تواند تصویرر سازی ذهنی از کسب وکار شما ایجاد نماید. وجود کاتالوگ و اسلایدیری از محصولات و خدمات شرکت به راحتی می تواند مقاصد بازاریابی شما را اجرا نماید و به مشتریان در این خصوص اطلاع رسانی نماید.درج اطلاعات تماس به طورت کامل می تواند حس اعتماد را در کاربر نسبت به طراحی وب سایت ما ایجاد نماید.

 

 

طراحی قالب سایت

طراحی قالب سایت در استراتژی برندینگ می بایست با اصول خاص همراه شود. استفاده از رنگ و یا رنگ هایی در قالب سایت ، طراحی گرافیک سایت حرفه ای تمامی المان هایی است که در طراحی قالب طراحی سایت می بایست در نظر گفته شود. گرافیک حرفه ای می تواند موجب جلب توجه کاربر شود و به نوعی کاربرپسند بودن را مفهوم می بخشد. جلب نظر کاربر به طراحی سایت ما می تواند منجر به رجوع دوباره کاربر شود که نیز فاداری کاربر را افزایش دهد. کاربرپسند بودن طراحی وب سایت المانی در سئو سایت و بهینه سازی سایت می باشد و خود در راستای اهداف بازرگانی کسب وکار شما می باشد.

 


استراتژی برندینگ در طراحی سایت

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

اثرات پاندا 4.2 که به روز رسانی جدید گوگل در سال ژولای 2015 بوده است با افزایش رنکینگ برخی طراحی سایت ها و نیز افت برخی دیگر همراه بوده است. حال چه فاکتورهایی در الگورتیم پاندا 4.2 ملاک قرار داده شده است که در نتایج جستجو تغییرات را حاص نموده است. الگوریتم پاندا عملکرد خود را ارزش قرار دادن محتوای موجود در طراحی سایت قرار داده است و حال از این رو طراحی وب سایتهایی که به تولید محتوای با کیفیت اقدام می نمایند با بهبود رنکینگ مواجه نموده است.

 

 

الگوریتم پاندا 4.2 در سئو

 

الگوریتم پاندا 4.2 بازاریابی محتوا را محور خود قرار داده است و بدین منظور تولید محتوای باکیفیت و کاربرپسند اولویت بالایی را به خود گرفته است به طوری که انتشار منظم محتوای با کیفیت و نیز انتشار آن در دیگر طراحی سایت ها مانند فروم ها، شبکه های اجتماعی می تواند در مفهوم بازاریابی محتوا باشد که کاربران را به سمت طراحی وب سایت جلب نماید. بدست آوردن رنکینگ بالا در محتواهای درج شده در طراحی سایت شما در جهت تقویت سئو سایت شما در کلمه کلیدی اصلی می باشد. استراتژی بازاریابی محتوا تمامی هدف خود را در بهبود نمایش صفحات طراحی سایت با تیترهای مرتبط با کلمه کلیدی قرار می دهد. بدین منظور انتشار منظم محتوا را در برنامه کاری خود قرار دهید و سپس محتوا را در شبکه های اجتماعی و نیز فروم های مختلف منتشر نمایید. این امر موجب بهبود رنکینگ شما در تیتر انتخابی محتوا خواهد شد که در نتیجه در موتور جستجو با رنکینگ بالایی به نمایش گذاشته می شود و بطبع اثرگذاری را در سئو سایت و بهینه سازی سایت می گذارد.

 

 

اثرات پاندا 4.2 در سئو طراحی سایت

  • الهام صدر
  • ۰
  • ۰

 

اثرات پاندا 4.2 که به روز رسانی جدید گوگل در سال ژولای 2015 بوده است با افزایش رنکینگ برخی طراحی سایت ها و نیز افت برخی دیگر همراه بوده است. حال چه فاکتورهایی در الگورتیم پاندا 4.2 ملاک قرار داده شده است که در نتایج جستجو تغییرات را حاص نموده است. الگوریتم پاندا عملکرد خود را ارزش قرار دادن محتوای موجود در طراحی سایت قرار داده است و حال از این رو طراحی وب سایتهایی که به تولید محتوای با کیفیت اقدام می نمایند با بهبود رنکینگ مواجه نموده است.

 

 

الگوریتم پاندا 4.2 در سئو

 

الگوریتم پاندا 4.2 بازاریابی محتوا را محور خود قرار داده است و بدین منظور تولید محتوای باکیفیت و کاربرپسند اولویت بالایی را به خود گرفته است به طوری که انتشار منظم محتوای با کیفیت و نیز انتشار آن در دیگر طراحی سایت ها مانند فروم ها، شبکه های اجتماعی می تواند در مفهوم بازاریابی محتوا باشد که کاربران را به سمت طراحی وب سایت جلب نماید. بدست آوردن رنکینگ بالا در محتواهای درج شده در طراحی سایت شما در جهت تقویت سئو سایت شما در کلمه کلیدی اصلی می باشد. استراتژی بازاریابی محتوا تمامی هدف خود را در بهبود نمایش صفحات طراحی سایت با تیترهای مرتبط با کلمه کلیدی قرار می دهد. بدین منظور انتشار منظم محتوا را در برنامه کاری خود قرار دهید و سپس محتوا را در شبکه های اجتماعی و نیز فروم های مختلف منتشر نمایید. این امر موجب بهبود رنکینگ شما در تیتر انتخابی محتوا خواهد شد که در نتیجه در موتور جستجو با رنکینگ بالایی به نمایش گذاشته می شود و بطبع اثرگذاری را در سئو سایت و بهینه سازی سایت می گذارد.

 

 

اثرات پاندا 4.2 در سئو طراحی سایت

  • الهام صدر