آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت و واژه سئو منفی

 

سئو منفی واژه ایست که به مواردی اشاره می نماید که موجب تاثیرگذار منفی در سئو و روند بهینه سازی سایت خواهد داشت. موارد اسپمی به عنوان فاکتورهای سئو منفی شناخته می شوند که شاید لینک های اسپمی موردی در خصوص سئو منفی باشد. گوگل علاوه بر متریک های دورنی سایت، پروفایل و نیز آنالیزی از عملکرد لینک سازی و بک لینک های سایت شما فراهم می آورد. در واقع هر عملی که در روند سئو سایت اعتبار منفی بخشد و اثرگذاری منفی بخشد را با عنوان سئو منفی از آن یاد خواهیم نمود. در ادامه به تشریح بیشتری در خصوص سئو منفی و نیز مواردی در این خصوص خواهیم پرداخت.

محتوای کپی در سئو منفی

گاهی صاحبان سایت با عملکرد خود در سایت به جای اثرگذاری مثبت، اثرگذاری منفی را بر سئو سایت خود برجا می گذارند که با عنوان سئو منفی یاد می گردد.محتوای کپی شده یکی از موارد هستند که در سئو سایت روند بسیار منفی را خواهند داشت و صاحبان سایت با کپی نمودن محتوا از دیگر سایت ها در جهت قصد ترافیک کاربران ، اثر منفی را در روند سئو سایت خود می گذارند.

سئو منفی در سئو سایت

سئو منفی در سئو سایت

لینک اسپمی در سئو منفی

از دیگر مواردی که می تواند اعتبار منفی به سایت شما بخشد و با عنوان سئو منفی بیان گردد لینک های بی کیفیت و اسپمی می باشند که اگر در حجم بالا تهیه گردند این اعتباردهی منفی را با اثرگذاری منفی در روند سئو سایت نشان خواهند داد. لینک های اسپمی می توانند موارد زیر باشند.

حجم زیادی از لینک های سایت به صورت نوفالو می باشند و در مقابل حجم اندکی از لینک های فالو را تهیه نموده باشید.

حجم بالایی از لینک ها را از سایت های بی کیفیت و بی اعتبار تهیه نموده باشیم.

تهیه لینک های بی کیفیت به صورت یکباره و در مدت زمان بسیار کوتاه

تهیه لینک های بی کیفیت که تمامی از یک سرور و یک ip باشد در حجم بالا

خرید لینک از سایت های بی کیفیت و نیز برداشته شدن این لینک ها پس از گذشت زمان موجب خواهد شد که با حجم بالای از لینک های پاک شده روبه رو شوید که اثرگذاری منفی در سئو سایت شما خواهد داشت.

موارد یاد شده اثرگذار منفی را در روند سئو سایت خواهند داشت و صاحبان سایت می بایست در عملکرد خود این موارد را اعمال نمایند تا بتوانند روند مثبت و اثرگذاری را در پروفایل خود ایجاد نمایند که به واسط آن اعتبار و تراس رنک خوبی را از گوگل دریافت نمایند.

 

  • ۹۵/۰۱/۲۱
  • الهام صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی