آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

  • ۰
  • ۰

شاید در صفحه طراحی سایت خود بخواهید پهنای بخش خاصی را متغییر در نظر بگیرید اما با این حال نیز شاید بخواهید پهنای آن بخش از حدی بالاتر نرود. حال بدین مقصود استفاده از کد Max-width می تواند تنظیمات لازمه را در طراحی وب سایت شما اعمال نماید. کدهای css موجب استایل بخشیدن به صفحه طراحی سایت شما می شود که در نتیجه منجر خواهد شد طراحی وب سایت را مطابق میل خود به نمایش بگذارید.

 

div.ex1 {
    width: 500px;
    margin: auto;
    border: 3px solid #8AC007;
}

در کد بالا به div پهنای ثابت 500 را تعیین نموده است که در بخش معین شده در سایز و پهنای ثابت می باشد. حال در صورتی که بخواهیم این بخش را در پهنای ثابت پیاده سازی نماییم و در عین حال پهنا از حدی بیشتر نباشد کد زیر را درج می نماییم.

div.ex2 {
    max-width: 500px;
    margin: auto;
    border: 3px solid #8AC007;
}

 

در کد بالا div تعیین شده پهنا ثابتی ندارد اما در عین حال پهنای بخش مورد نظر از 500 پیکسل ببیشتر نخواهد شد.

 

 

Max-heigth در طراحی سایت

 

Max-heigth نیز مشابه Max-width خواهد بود اما این تغییر اندازه را در ارتفاع دارد. در این صورت صفحه طراحی سایت شما در بخش تعیین شده ارتفاعش از حدی بیشتر نخواهد شد. متغییر بودن div در ارتفاع و پهنا می تواند موجب نمایش حرفه ای تر از طراحی سایت شما شود که خود موجب جلب توجه و نظر کاربر خواهد شد که در نتیجه سئو سایت و بهینه سازی سایت را مورد تاثیر خود قرار می دهد.

 

div.ex2 {
    max-height: 500px;
    margin: auto;
    border: 3px solid #8AC007;
}

 

کد بالا بیانگر این امر خواهد بود که ارتفاع را در سایز متغییر نمایش خواهد داد و با جذاب نمودن صفحه طراحی سایت موجب تاثیر در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت خواهد شد.

 

 

Max-widthو Max-heigth در طراحی سایت

 

 

  • ۹۴/۰۵/۱۲
  • الهام صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی