آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

  • ۰
  • ۰

عکاسی کودک و نوازدی

عکاسی کودک و نوزادی کودک یکی از سوژه های پرطرفدار می باشد که در محیط اینترنت و همچنین در کاتالوگ های عکاسی دیده می شود. مادر پدرها اغلب دوست دارند که عکس های بسیاری از دوران کودکی فرزند خود داشته باشند از این رو آتلیه کودک و یا اقدام به گرفتن عکس به واسط وربین شخصی و یا دوربین موبایل را انتخاب می نمایند. عکاسی کودک اما به دلیل تحرک و یا عدم امکان گرقتن ژست و یا فیگور مورد نظرف اغلب برای عکاس کودک با دشواری همراه می باشد اما با دانستن نکاتی در خصوص عکاسی کودک و نوزادان می توانید به راحتی عکس را مطابق آنچه در نظر و سلیقه شما است ترتیب نمایید.

نکات عکاسی کودک و نوزاد

عکاسی کودک را اگر با دانستن نکاتی همراه نمایید می تواند خروجی را با عنوان عکاسی کودک حرفه ای به دنبال داشته باشد. در ادامه به بیان مواردی که در زیبایی هرچه بیشتر عکس کودک شما می شود می پردازیم.

نورپردازی در عکاسی کودک

نور محیط اطراف خود را در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که عکس شما به میزان کافی نور داشته باشد.اگر در محیط خانه عکاسی کودک خود را انجام می دهید پس در کنار پنجره و یا رو به حیاط می تواند نور کافی را در عکس شما نمایان نماید و اگر دسترسی به نور طبیعی ندارید می توانید تمامی لامپ و لوسترهای خانه را روشن نمایید تا عکاسی کودک شما از وضوح و شفافیت کافی بهره مند شود. جهت ایستادن و یا نشستن را رو به نور انتخاب نمایید .

  • ۹۴/۱۰/۲۴
  • الهام صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی