آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

  • ۰
  • ۰

عکاسی کودک با موبایل

 

عکاسی کودک با موبایل می تواند در هر مکان و موقعیتی امکان پذیری را برای شما میسر نماید. موبایل به عنوان دستگاه همیشه همراه می تواند به آسانی لحظات به یاد ماندنی شما را به تصویر کشاند.امروزه موبایل ها به قابلیت های جالبی همچون کیفیت بالا و رزولیشن بالا در تصویر ، قابلیت تشخیص حرکت ، اعمال ایفکت بر روی تصویر و غیره همراه می باشد که تمامی نیازمندی به دوربین حرفه ای برای ثبت تصویر را کم رنگ تر می نماید. عکاسی کودک با موبایل می تواند ظرفیت و قابلیت هایی که یک آتلیه کودک برای شما ایجاد می نماید را تنظیم نماید. در ادامه نکاتی در خصوص عکاسی کودک با موبایل بیان می نماییم تا شما خانواده عزیز بتوانید از کودک دلبند خود در هر موقعیت مکانی و زمانی عکس بگیرید.

 

عکاسی کودک با موبایل 

تنظیم نور برای عکاسی با موبایل

 

نور محیطی خود را در نظر بگیرید. نور کافی موجب خواهد شد که وضوح تصویر شما بیشتر شود پس اگر احساس نموده اید که نور محیط شما کم می باشد از فلاشر دوربین خود استفاده نمایید.

 

 

عدم استفاده از زوم موبایل

 

در زمان عکس گیری از کودک خود از زوم موجود در موبایل استفاده ننمایید زیرا که این امر کیفیت و وضوح تصویر شما را خراب می نماید. سعی نمایید خود فاصله خود را نزدیک نمایید در مقابل اینکه بخواهید از زوم استفاده نمایید.

 

 

قرار دادن ایفکت بر روی عکس

  • ۹۴/۱۰/۲۴
  • الهام صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی