آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

  • ۰
  • ۰

آتلیه کودک و نوزاد

 

 

عکس نوزادی و کودکی برای بسیاری از خانوداه ها مهم تلقی می شود و تهیه آلبوم عکسی از کودکان همواره در ذهن مادر و پدران می باشد. عکاسی کودک و نوزاد اغلب در لیست گالری موجود در آتلیه تلقی می شود و سوژه هایی که در عکاسی کودک استفاده می شود مورد توجه و نظر همه قرار می گیرد. اما در آتلیه کودک چه مواردی را در نظر می گیرند.

 

 

گرفتن عکس های زیاد

 

در عکاسی کودک این نکته را در نظر بگیرید که نباید منتظر نباشید تا تمامی نقطه نظرات شما ایجاد گردند بلکه عکس های بسیاری را بگیرید تا درون آنها عکس مورد نظر خود را داشته باشید.

 

عکس لخت از کودک

 

یکی از سوژه های پرطرفدار در عکاسی نوزاد ، گرفتن عکس لخت از کودک می باشد. گرفتن عکس لخت کودک در حال خواب که در ملافه و یا پتویی پیچیده شده باشد و یا حتی در کلاه رنگی و بافت های رنگی، شاید مواردی باشند که در سوژه عکس نوزادی دیده می شوند. مشاهده عکس های موجود در اینترنت و دیگر وب سایت ها می تواند الهام بخش خوبی در این زمینه برای شما باشد

آتلیه عکاسی می تواند با ارتباط برقرار نمودن با کودک در گرفتن عکس طبیعی از خنده کودک موفق باشد و هنر خود را در گرفتن عکاسی کودک حرفه ای به نمایش گذارد..

 

  • ۹۴/۱۰/۲۴
  • الهام صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی