شارژ نشدن سیمکارت چند دلیل دارد که به ترتیب زیر شرح میدهیم:
- ۱. حالت اول: این امکان وجود دارد که خط شما شارژ شده باشد اما پیامک مربوط به آن را دریافت نکرده باشید. در این حالت ابتدا با کد *141*1# از سیمکارت خود استعلام بگیرید.
- ۲. حالت دوم: در این وضعیت ممکن است شما پرداخت را انجام داده باشید اما تایید تراکنش توسط بانک به اتوایرانسل ارسال نشده باشد که در اکثر مواقع به صورت خودکار تا نهایتا 72 ساعت مبلغ کسر شده به حساب شما برگرداننده میشود. با این حال؛ شما میتوانید به صفحه "پشتیبانی" مراجعه کرده و بوسیله شماره موبایل خود + شماره پیگیری که قبل از پرداخت به شما داده شده است، وضعیت خرید خود را مشاهده کنید.
چرا بعد از خرید من، عملیات شارژ صورت نگرفته است؟
- ۹۴/۱۰/۱۴