آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

  • ۰
  • ۰

عکاسی از کودکان

به لحاظ آماری کودکان بهترین و جذابترین سوژه هابرای عکاسی هستند. بخاطر همین هم عکاس هنگام عکاسی کودکان احساس ارامش می کند و خلاصه اینکه سوژه فوق العاده ای برای عکاسی هستند بشرط انکه کودکان را دوست داشته باشیم , صبور باشیم و البته مهارت های لازم را هم داشته باشیم تا بتوانیم عکس های مورد قبول و راضی کننده بگیریم

مواردی مهم در عکاسی کودکان

کودکان چشم های درشت و زیبایی دارند که معمولا باید مورد توجه دقیق عکاس باشد و در عکس واضح باشد. هنگام عکاسی از کودک باید فلاش دوربین را خاموش کرد و از نور طبیعی برای عکاسی کودک استفاده کرد. بشرطی که نور کافی در دسترس باشد. و یا اینکه نور پردازی بی ضرر بگونه ای چیده شود که این چشمان زیبا با فرم طبیعی خود در عکس نمایان باشد و عکاس را دست به دامن نرم افزارهای گرافیکی نکند .

از انجا که کودکان قابل پیش بینی نیستند و تمایل زیادی به جنب و جوش دارند و این حرکات باعث تار شدن عکس انها میشود باید از ایزو بالا و حداکثر گشادی لنز استفاده کرد تا در زمان کمتر و بالاترین سرعت عکس خود را گرفت. ضمنا باید تعداد زیادی عکس گرفت تا بتوان بهترین را انتخاب کرد.

باید از پس زمینه های ساده استفاده کرد چون معمولاً در فضاهای پر زرق و برق و پر از اسباب بازی , پس زمینه بیشتر از خود سوژه توجه را جلب می کند. و در بیشتر موارد در عکاسی کودک محیط اطراف اصلاً مهم نیستند و فقط از زیبایی عکس می کاهند. باید به کودک بیشتر نزدیک شد و تا حد امکان زوم کرد. البته در صورت استفاده از لنز واید باید فاصله خود را با کودک حفظ کرد مگر اینکه بخواهیم یک عکس خنده دار یا غیر اصولی یا ... بگیریم. لباسهای بیش از حد رنگارنگ و پر نقش توجه را از صورت کودک میگیرد . برای گرفتن عکس خوب باید از نور طبیعی و لباسهایی با رنگهای محدود استفاده کرد .


ثبت برند

  • ثبت شرکت
  • عکاسی از کودکان(بخش اول)

    • ۹۴/۱۰/۱۵
    • الهام صدر

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی